Reply To: Application Error Exception EAccessVioIation.

Welcome Forums Issues and bugs reports Application Error Exception EAccessVioIation. Reply To: Application Error Exception EAccessVioIation.

Heel erg bedankt! Dankzij deze feedback en de screenshot komen we steeds dichter bij de fout.
Ik ben erin geslaagd een fout te forceren op de enige plaats die hetzelfde resultaat geeft als in uw afbeelding.

Het gaat om een heel eenvoudige regel code, dus ik begrijp nog steeds niet goed waarom dit een probleem zou veroorzaken. Ik vermoed eerder een geheugen­corruptie door een instructie die ergens anders zit ;(

Voor die regel heb ik nu een specifieke foutafhandeling toegevoegd, zodat ze de rest niet blokkeert.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat deze crash eerder het gevolg is van een onderliggend probleem dat elders zit.

Hierbij plaats ik een versie die robuuster zou moeten zijn voor uw probleem. Het bestand is groter omdat dit een Debug-build is. Als er een geheugen­corruptie wordt gedetecteerd, verschijnt er een FastMM-foutmelding: FileVoyager250920_Beta.zip.

Ik ben benieuwd om een screenshot van hetzelfde paneel met deze versie te zien.